Camelia Shiseido

Η Ιστορία της Ομορφιάς

Η Shiseido έχει μια πλούσια και ζωντανή ιστορία. Πολλά περισσότερα από ένα εμπορικό σήμα ομορφιάς και για περισσότερα από 140 χρόνια, η Shiseido συνεχίζει να εμπνέει με προηγμένες καινοτομίες και δημιουργίες διαχρονικών προϊόντων, παραμένοντας πάντα ηγέτης στον τομέας της ομορφιάς και της περιποίησης της επιδερμίδας.
Εδώ, εξερευνούμε τα χρονολογίες - ορόσημα στην ιστορία της Shiseido.

1872

1872

Ο Arinobu Fukuhara ιδρύει το πρώτο ιαπωνικό φαρμακείο δυτικού τύπου, στην Ginza του Τόκιο.
Ήταν 23 ετών, όταν εμπνεύστηκε να προσφέρει προϊόντα υψηλής ποιότητας από τη δυτική φαρμακευτική επιστήμη και ονειρεύτηκε έναν νέο τρόπο επιχειρηματικής δραστηριότητας που ήταν ανεξάρτητος από την υπάρχουσα ιατρική πρακτική.

1897

1897

Δημιουργεί το πρώτο καλλυντικό προϊόν περιποίησης της επιδερμίδας. Το Eudermine, μια λοσιόν που έγινε γνωστή ως «το κόκκινο νερό της Shiseido» λόγω του χρώματός της, παρασκευάστηκε για την πρόληψη της ξηρότητας του δέρματος. Το Εudermine εξακολουθεί να πωλείται ακόμα και σήμερα, με βελτιωμένη σύνθεση.

1916

1916

Δημιουργεί ένα ξεχωριστό κατάστημα καλλυντικών δίπλα στο φαρμακείο στο κέντρο της Ginza του Τόκιο.
Πάνω από το κατάστημα, χτίστηκε ένα τμήμα σχεδιασμού και ένα ερευνητικό εργαστήριο με σκοπό να επιδιώξουν την καλύτερη ποιότητα στο σχεδιασμό και στο προϊόν.

1917

1917

Παρουσιάζει το "Seven Color Face Powder", με οκταγωνική συσκευασία εμπνευσμένη από την art-deco. Είναι το πρώτο προϊόν στην Ιαπωνία που επέτρεψε στους καταναλωτές να ταιριάζουν τον φυσικό τόνο του δέρματος, αντί να το λευκαίνουν.
Κυκλοφόρησε το άρωμα ''Hanatsubaki΄΄, το πρώτο αυθεντικό άρωμα που δημιουργήθηκε από έναν ιαπωνικό αρωματοποιό. Παρουσιάζοντας τα αρώματα των ιαπωνικών λουλουδιών όπως Camellia, Plum και Wisteria, τα αρώματα περιέχονται σε ένα πολυτελές, υψηλής ποιότητας μπουκάλι.

1919

1919

Ιδρύεται η Shiseido Gallery, η οποία αποτελεί την αρχαιότερη art gallery στην Ιαπωνία.

1931

1931

Ξεκινά η εξαγωγή του Rose Cosmetics στις χώρες της Νοτιοανατολικής Ασίας, κάνοντας την αρχή για την διεθνή επιχειρηματική δραστηριότητα.

1939

1939

Ο τρίτος όροφος των εργαστηρίων Έρευνας & Ανάπτυξης της Shiseido ολοκληρώθηκε, μεταφέροντας το τμήμα σχεδιασμού σε ένα πλήρως λειτουργικό εργαστήριο.

1959

1959

Ιδρύεται η Shiseido Beauty Academy στην Ιαπωνία.

1977

Η Shiseido ξεκινά να χορηγεί επιδείξεις μόδας από το "Paris Six", φέρνοντας έξι Γάλλους σχεδιαστές στην Ιαπωνία για να παρουσιάσουν τις συλλογές τους. Αυτό έφερε στο επίκεντρο της βιομηχανίας του Παρισιού, την τεχνολογία και την ποιότητα των καλλυντικών Shiseido. Έτσι η εταιρεία κλήθηκε να επιμεληθεί το styling των μαλλιών και το μακιγιάζ για τις συλλογές του Παρισιού.

1980


Η Shiseido προσλαμβάνει τον Γάλλο καλλιτέχνη Serge Lutens, ως Καλλιτεχνικό Διευθυντή. Εκτός από τη συμβολή του στις διαφημιστικές καμπάνιες της μάρκας, ο Lutens δημιούργησε την χρωματική παλέτα της Shiseido και κατέχει σημαντικό ρόλο στην στρατηγική της μάρκας, δημιουργώντας μια σημαντική διεθνή ταυτότητα με κύρος, για τα προϊόντα της Shiseido.

1985

Κατόπιν αιτήματος του Τεχνολογικού Ινστιτούτου Μόδας της Νέας Υόρκης (FIT), πραγματοποιήθηκε η έκθεση «Η Τέχνη της Ομορφιάς» της Shiseido, ως μέρος της εορτασμού της 20ης επετείου για την Shiseido Cosmetics America. Τα διαφημιστικά σχέδια και οι αφίσες καθώς και η συσκευασία των προϊόντων, παρουσιάστηκαν με σύγχρονες προσεγγίσεις ενώ ξεχωριστός έπαινος αποδόθηκε στις αυθεντικές καλλιτεχνικές ιδιότητες του διαφημιστικού υλικού της Shiseido.

1986

1986

Διοργανώνεται η έκθεση διαφημιστικής τέχνης Shiseido (Musée de la Publicité στο Παρίσι).
Το σχεδιαστικό έργο της Shiseido ήταν μια μοναδική οπτική έκφραση του παραδοσιακού ιαπωνικού πολιτισμού και του γαλλικού art nouveau και art deco, που έλαβε επαίνους από πολλούς Γάλλους καλλιτέχνες.

1989

Διοργανώνει το International Forum για “Successful Aging”.
Πραγματοποιείται κάθε δύο χρόνια έως το 2005 με σκοπό την ανταλλαγή απόψεων και εμπειριών που έχει αποκτήσει η Shiseido μέσω της έρευνας και της ανάπτυξης.

1992

1992

Γίνεται μία από τις πρώτες εταιρείες που καθιέρωσαν γραπτή εταιρική πολιτική που σχετίζεται με περιβαλλοντικά θέματα. Το εταιρικό μήνυμα χρησίμευσε ως δέσμευση της Shiseido στη Γη, μιλώντας για την επιθυμία να «ζεις όμορφα», ενώ παράλληλα να μπορείς να συμβάλλεις σε ένα όμορφο παγκόσμιο περιβάλλον.

2011

2011

Ιδρύεται το concept store της Shiseido, ''SHISEIDO THE GINZA''.
To πρώτο αφιερωμένο κέντρο ομορφιάς, προσέφερε υπηρεσίες που υποδηλώνουν γνώση και εμπειρία που καλλιεργήθηκε εδώ και πολλά χρόνια.
Το σύνθημα του καταστήματος: «Το μέρος για να ανακαλύψεις τον εαυτό σου».

2013

2013

Αναγνωρίστηκε ως εξαιρετική εταιρεία για τις πληροφορίες σχετικά με την απόκριση της κλιματικής αλλαγής και πέτυχε μια θέση στον “Climate Disclosure Leadership Index.”